שווארמה השמן - פינוק בפיתה

 

שווארמה השמן

שווארמה השמן היא בהחלט פינוק בפיתה. למרות שישנן אפשרויות מגוונות להינות מהדבר שאנחנו הישראלים כל כך מחוברים אליו , השווארמה של השמן שבתה את ליבי, שבבי הפרגית והבקר שהוגשו לי בפיתה  הן בהחלט תענוג צרוף. השילוב הכל כך מושלם של טחינה , בשר איכותי  וסלט יחד. מעבר לאוכל טעים שזכיתי להנות ממנו. יש מקומות ישיבה בחוץ ובפנים. שנותנות חווית אכילה מוצלחת. המקום נקי מאוד מגוון רב של סלטים חומוס, בצל, טחינה, מלפפון ,עגבניה , כרוב,מלפפון חמוץ, כרוב אדום, חסה מטבוחה ,גזר חריף, חצילים מטוגנים וציפס. מלווים את המנה מבפנים או מבחוץ איך שבא לכם.

שיח שווארמה

לגבי שירותים הם לא נגישים צריך לעלות קומה, אבל גם זה חשוב. למקום תעודת כשרות של רבנות מודיעין. אז מה האפשרויות לאכול את השווארמה שלכם : שיח פרגית או שיח עגל או שילוב של השניים . 

המחירים בהחלט עממיים וסבירים : מנה שווארמה בפיתה 35, שווארמה בלאפה או באגט 42, שווארמה בצלחת 55. אפשר להוסיף גם שתיה לימונדה או משקאות קלים בפחית או בקבוק .לשווארמה השמן יש שתי מסעדות במודיעין אחת בקניון עזריאלי וזו שבדקתי בישפרו סנטר מודיעין.

שווארמה בצלחת

בנוסף ניתן לעשות take away באיסוף עצמי בטלפון : 08-926-6653 . השמן היא רשת של שווארמות שהחלה את דרכה ב 2006 והתקדמה וכיום חולשת על לא מעט סניפים רובם באזור המרכז: ירושלים , מעוז ציון, רמלה, רחובות , ראשון לציון , בית שמש ועוד. אין ספק ששמה של הרשת והמוניטין הולכים לפניה. המקום מלא באנשים : חיילים ,גימלאים, ח'ברה שבאים, זוגות , משפחות.

מקומות ישיבה שווארמה

השווארמה זה דבר שמחבר ונותן לנו זהות והגדרה קולינרית, זהו אוכל הרחוב שלנו הישראלים.
לסיכום מאוד נהנתי מהשווארמה של "השמן" הבשר והפרגית היו מאוד עסיסיים הסלטים נקיים וטריים גם הפיתה הייתה טרייה ונעימה בפה. ושכל המרכיבים מוצלחים , נהנים ממנת שווארמה איכותית ומוצלחת.

שווארמה השמן הגעה בוויז : "השמן ישפרו סנטר מודיעין" , סמוך לאופיס דיפו במרכז הראשון של ישפרו אם הגעתם מכיוון תל אביב (בכניסה המערבית לישפרו) .

שעות פתיחה : המקום פתוח בימים א' -ה' מ - 11:00-23:00 . ימי ו ' 11:00-16:00 מוצאי שבת: 20:00 -23:00.

ציון : 9.5 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

שווארמה אבו גוש בישפרו סנטר מודיעין

איך קובעים איכות של שווארמה

שווארמה רפאל במער מודיעין