שווארמה רפאל במער מודיעין

 


שווארמה רפאל היא שווארמה חדשה אשר נפתחה ממש בשנה האחרונה ונמצאת במע"ר אשר במודיעין. המע"ר הוא מרכז בילוי חדש במרכז העיר מודיעין שוקק חים עם טיילת ומזרקות צבעוניות במרכזו. וכולל בתי אוכל ומסעדות כגון : חצ'פוריה , פיצריות ,המבורגריות ,שווארמיות , חומוסיות מסעדת פסטה ועוד. 

השווארמייה שנבדקה על ידי בתאריך 18/10/21 נמצאת בצד השמאלי של המער לא הרחק מאזור המעדניות. אתחיל ואומר שהמקום עושה רושם מאוד חיובי נקי מאוד ומסודר , אם כי יש באזור הפנימי סימני תיקוני צבע קלים על התקרה , כפי הנראה מחלות ילדות של עסק חדש. אבל זה כמעט ואינו מורגש. 

לגופו של עניין בשווארמיה זו יש 3 שיחים המתנועעים כמו רקדניות סקסיות על עמוד. אחד בקר , השני פרגית והשלישי שהוא גולת הכותרת של המקום ואותו טעמתי שווארמה הודו. זה די מוזר ואף מעניין לפגוש שווארמיה שמוכרת שווארמה הודו . מרבית השווארמיות שנתקלתי בהן מוכרות שווארמה עגל או שווארמה פרגית. 

מנת השווארמה מוגשת באופן הסטטי על מגש  מתכתי יחד עם כדור פלאפל וצ'יפס. השווארמה טעימה מאוד ועסיסית ובהחלט הייתה ערבה לחיכי . אם זאת שני דברים הפריעו לי בשווארמה רפאל . הראשון המחיר הגבוה 40 ש"ח לפיתה שזה קצת יקר לטעמי, ששאלתי מדוע המחיר לפיתה כזה יקר נאמר לי ששוארמה הודו יותר יקרה מפרגית. 

שנית אם כבר משלמים כל כך הרבה ציפיתי שהמנה תהיה עמוסה בבשר מה שלא כל כך קרה . השכבה העליונה הייתה עם שווארמה והתחתונה מרופדת בשכבה  צרה של סלטים ותו לו.

מגוון הסלטים רחב מאוד וטרי מאוד ואף מזמין ויש לציין טעים ומוסיף למנה .למקום יש כשרות של רבנות מודיעין .

לסיכום : שווארמה גורמה טעימה מאוד ומוצלחת. פחות ממליץ להגיע עם משפחה מרובת ילדים תצאו בנזק כלכלי גדול מאוד (בייחוד אם תוסיפו שתייה) .אם אתם חובבי שווארמה מושבעים כמוני כדאי שתגיעו לבד או עם בן/בת הזוג . אם תרצו לצאת שבעים בסופה של הארוחה הטעימה כדאי שתלכו כבר על הלאפה.  אם רמת הרעב שלכם גבוהה . מנת שווארמה בפיתה אחת לא תשביע אתכם. 

ציון גיל : 9

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

שווארמה אבו גוש בישפרו סנטר מודיעין

איך קובעים איכות של שווארמה